Design pop-up oken a formulářů




Nechcete zapadnout do šedého průměru ostatních webů, a tím také zbytečně snížit procento oslovených potenciálních zákazníků a odběratelů novinek?

Pak jste určitě na správném místě.


Líbila by se vám originální, a přitom výkonná kampaň?



Poptejte design a realizaci na míru





Co vše může být v pop-up okně na míru?


Vzhled, tvar, barevnost, fotografie




Je jedno, jestli bude okno kruhové, čtvercové, do srdce či nepravidelné, ale důležitá je tématická
spojitost, kterou můžete zákazníky zaujmout. S tím souvisejí také barvy, či použité fotografie.




Písma, buttony, input pole, checkboxy, zavírací křížky



V pop-up okně si můžete zvolit v podstatě jakékoliv písmo - i když by bylo nakreslené na papíře a následně naskenované. To samé platí
o tlačítkách, vstupních polích pro zadání e-mailu, vlastních zaškrtávacích políčkách, či křížku pro zavření okna.

Vše je pouze o vaší fantazii.







Dynamické prvky a animace


V pop-up okně můžete využít takřka všeho, co nabízí současný standard HTML5, včetně prvků dynamicky reagujících na kurzor myši, pohyblivé prvky. Z praxe můžeme potvrdit, že pokud tlačítka reagují na najetí myši, nebo se nějaký prvek pohybuje v závislosti na kurzoru myši, upoutá to návštěvníkovu pozornost natolik, že mu stojí za to si nabídku přečíst a díky tomu se může i přihlásit k odběru. Je ale třeba používat animace s rozmyslem a zbytečně to s nimi nepřehánět.








Teď už víte vše, stačí už jen to správné sdělení


Poptejte design a realizaci na míru